گلدفیش

با سرگرمی و ورزش همراه شماییم

گلدفیش

با سرگرمی و ورزش همراه شماییم

گلدفیش

با سلام خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان محترم
من حیدر هستم و تمام تلاشم را در جهت انتخاب بهترین مطالب در موارد سرگرمی و مسابقات ورزشی مینمایم و همراه افتخار آفرینان کشورمان هستیم و اطلاع رسانی های لازم صورت میگیرد.


همراه مطالب ما باشید من منتظر نظرات و انتقاداتتان هستم

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
ملی‌پوش طلایی ووشوی ایران گفت: مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ تازه آغاز کار من است و می‌خواهم مدال‌های بیشتری در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کنم.

عرفان آهنگریان بار ها این جملات و حرف ها را به خبرنگاران مختلف زده است

وی بعد از کسب مدال طلای مسابقات ووشوی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر توانستم در نخستین حضورم در بازی‌های آسیایی مدال طلا کسب کنم، مدالی که برای آن زحمت زیادی کشیدم.حریف قدرتمند چینی‌ام برای حضور در این مسابقات، قهرمان اینچئون را شکست داده بود، ولی خدا با من بود و توانستم این حریف قدر را شکست بدهم.

آهنگریان در ادامه افزود: حریف چینی قرعه آسانی داشت و در نیمه نهایی هم استراحت کرد، ولی من چهار مسابقه سخت داشتم و کمی از نظر بدنی اُفت کرده بودم.

وی همچنین تصریح کرد: در راند اول در ثانیه‌های پایانی شکست خوردم، اما به توصیه مربی‌ام گوش دادم و توانستم در دو راند بعدی برنده شوم.مدالم را به مردم خوب ایران و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
حیدر سلیمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی