گلدفیش

با سرگرمی و ورزش همراه شماییم

گلدفیش

با سرگرمی و ورزش همراه شماییم

گلدفیش

با سلام خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان محترم
من حیدر هستم و تمام تلاشم را در جهت انتخاب بهترین مطالب در موارد سرگرمی و مسابقات ورزشی مینمایم و همراه افتخار آفرینان کشورمان هستیم و اطلاع رسانی های لازم صورت میگیرد.


همراه مطالب ما باشید من منتظر نظرات و انتقاداتتان هستم

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طنز های سری دوم

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ب.ظ

باز آمد بوی ماه مدرسه  😊 😃


حالا واویلا لیلی 

کتاب داریم خیلی

فیزیک اسیرم کرد

ریاضی پیرم کرد 

تا صبح بیدار موندم

جغرافیا خوندم

حالا واویلا دیکته

من میزنم سکته

واویلا هی مشق 

من میکنم یک غش

مبادا روزی امتحانی باشد 

نمره ی ما زیر یازده ای باشد

حالا واویلا لیلی

بدبخت شدیم خیلی


چه با آهنگم میخونه

رسیدن ماه مهر را به شما دانش آموزان و دانشجویان عزیز تسلیت میگویم😭😐

.........

 لیوان یک بار مصرف از بسته‌ای ۸ هزار تومن رسیده به ۲۱ هزار تومن!!!!! 

امام حسین شرمنده ما محرم امسال خواستیم شربت بدیم ولی گویا قسمت نیست.

..........

 یکی از ویژگی های ماشین خوب اینه که وقتی گاز میدی موتور ماشین زیر پات بلرزه. 


که از این نظر پراید واقعا ماشین خوبیه. هم موتور میلرزه هم چهار ستون بدنت.😐😂

.......

 بعله کم کم تعطیلات داره تموم میشه...

   😂شاخهای تلگرام تومدرسه😂 


آیـدا جوجو😂سکینه؛مــــامور آب خوری

 نگـــــار no pv😊صغری؛ مـــبصر کلاس

نسیـم خوشجله😂بتول ؛انتـظامات راهرو!

مهناز khass😁بیگم ؛ مسـئول نمازخونه!

شـادی دافی😏کبری؛ خواندن دعـــای فرج!

سانیا پرنسس بابام🙃زبیده ؛قــــاری قرآن!

دخی تخــس😃آلیه؛ مامور بهــداشت!

دخی شاخی😁رحیمه؛مســـئول جمع کردن لوازم آرایش!


اینا همونایین ک به ارواحشون نیستیم در حدشون😂😂😂

..........

 تو بازی های آسیایی پاسور بازی هم هست

6 تا هم طلا داره ولی ایران شرکت نمیکنه 







یعنی فقط من و پسرخاله ام رو ببرین ،دوتا هم بالشت هم بدین زیردستمون ، اگه با طلا برنگشتیم😂😂

.......

 هندی بلدی؟

قیفر میتاپ ریز کاخ.....







بلد نیستی عیب نداره فدای سرت..... 

از اخر بخون حرف حرف😎✋


........

 وضعیت مملکت جوری شده که خیلی ها به آرزوشون رسیدن








مثلا طرف میگفت کی میشه ما هم یه ماشین 60 _ 70 میلیونی سوار بشم الان سوار 206 خودش میشه و به آرزوش هم رسیده😂😂😂

...........

 ملت موقع عزاداری مث یارای امام حسین میشن




اما موقع نذری گرفتن ازسپاه یزید بدترمیشن! تازه اگ غفلت کنی با اسب از روت رد میشن😂


محرم نزدیکه؛توصیه های ایمنی رو جدی بگیرید 😂


...........

 وضعیت مملکت از "علی برکة الله" داره وارد فاز









 " أَمَّن یُجیبُ المضْطرَ إِذا دعاه"


 میشه😑😂😂


 ...........

 ‏داشتم با دختره حرف میزدم بهش گفتم دوجت دالم یهو بابام رد شد شنید،





 خاستم جمعش کنم ادامه دادم گفتم بوجت جالم جیجو دیبالم جالم بابام گفت داری چیکار میکنی؟



 گفتم دارم با دوست بورکینافاسوییم حرف میزنم 



گفت به دوست بورکینافاسوییت بگو خاک تو سرت با این شوهر پیدا کردنت😂😂😂😂

........

 حیف نون میره حرم داد میزنه شلوغ نکنین








حاجتا قاطی شده من فلج بودم حامله شدم!😂😂😂😂

...........

 #تلخند


با افزایش قیمت بلیت هواپیما فرودگاها جوری خلوت شده که


کاپیتانا وایسادن دم در ورودی با دستمال یزدی، داد میزنن مشهد ۶۸ نفر مشهد ۶۸ نفر، اقا مشهد میری؟😂😂😂

...............


دهه شصتیهای عزیز! لطفاً شما دیگه نق نزنین.

نسل سوخته واقعی دهه نودیا هستن که نه پوشک گیرشون میاد بپوشن، نه پراید میتونن سوار بشن.

پولشون هم که با نرخ پشگل برابر شده!


............

 نصف خانمایی که از پیاده رو رد میشن و مغازه ها رو نگاه میکنن هدفشون دیدن ویترینا نیست😐








دیدن عکس خودشون توی شیشه مغازه س😂😂

البته برا آقایون بیشتر صدق میکنه 😂

..........

 محمد باقر نوبخت گفته میخوایم بیکاری رو تک رقمی کنیم، 





فکر کنم قراره بیکارارو بکشن:)))

😂

......... 

 دختره میگه: هر بار تصادف میکنم بابام میگه قربون دخترم بشم که داره با تجربه میشه😐









اونوقت من یبار زنگ زدم به بابام گفتم تصادف کردم گفت یه خط رو ماشین افتاده باشه به ابالفضل پارت میکنم. گفتم بابا ما که اصن ماشین نداریم. یه موتوری بهم زده تو بیمارستانم😂😂


...........

 مورد داشتیم طرف داشته چایی ☕️ میخورده

قند دم دستش نبوده 






هی منو ماچ 😘 میکرد هی یه قلوب چایی ☕️ میخورده هی منو ماچ میکرد یه قلوب چایی میخورد ...


اخه ادم تا اینقدر شیرین دیده بودید خدا وکیلی ؟🙃😊


کپی نکن مخصوص خودمه 

مال خودمه ...😁😝😂

...........

 یارو رو با دوست دخترش میگیرن

میپرسن: از کجا میاین ؟

میگه: از پارک شاهنشاهی

میگن: بیشعور اسم قدیمش بوده الان عوض شده 

اسمش شده پارک ملت

بعد میپرسن : کجا میرین ؟

میگه : میدون ولیعهد 

میگن : احمق ولیعهد رفت اسمش ولیعصر شده 

بعد میپرسن : این خانم کیه باهات ؟

میگه : هفده شهریور 

مأموره عصبانى میشه میگه : مارو مسخره میکنی ؟؟

یارو میگه : نه والله .....

اسم قدیمش شهناز بوده الان شده هفده شهریور!!😂

........

 ‏همسایه مون مرده بود رفتیم تشییع جنازه 


زیر تابوت رو گرفته بودم پسرش کنارم بود 


گفت حاجی خیلی خوب بود


گفتم آره داداش دیدم منم, خوب دافی رد شد از کنارمون😍😋


گفت مرتیکه بابامو میگم


داد زدم لا اله الا الله✋😂😂


.......

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ،😍






حوا شدم بعید میدونم آدم بشی😕😂😂


ببخش دیگه از این شاعرانه تر نمیتونستم توصیف کنم‼️ 😕

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
حیدر سلیمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی