گلدفیش

با سرگرمی و ورزش همراه شماییم

گلدفیش

با سرگرمی و ورزش همراه شماییم

گلدفیش

با سلام خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان محترم
من حیدر هستم و تمام تلاشم را در جهت انتخاب بهترین مطالب در موارد سرگرمی و مسابقات ورزشی مینمایم و همراه افتخار آفرینان کشورمان هستیم و اطلاع رسانی های لازم صورت میگیرد.


همراه مطالب ما باشید من منتظر نظرات و انتقاداتتان هستم

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

حواشی قایق رانی روئینگ

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۰۴ ق.ظ
#اختصاصی
به گزارش گلدفیش دیروز اتفاقاتی عجیبی در قایق رانی روئینگ اتفاق افتاد . هرچند که سه نقره و یک برنز حاصل کار آنها بوده ولی بهناز مراد خانی مربی تیم روئینگ دختران گفت پس پایان کار ما در اندونزی خداحافظی میکنم

همچنین مهسا جاور قهرمان این رشته در سال های نه چندان دور هم از این رشته خداحافظی کرد
مربی وی درباره خداحافظی اش متاهل بودن وی میداند و نبودن شرایط استاندارد و نداشتن لیگ و مسابقات داخلی دانست
وی همچنین گفت ما با پارو های کهنه و قدیمی در این مسابقات شرکت کردیم و بچه ها استرس شکستن پارو ها را داشتند که خدارا شکر نیفتاد

بانوی قایقران دیگر یعنی خانم نازنین ملایی گفت میتوانستم طلا بگیرم اما پارویم در آب گیر کرد!!!

گلدفیش
منتظر نظراتتان هستیم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
حیدر سلیمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی